Árajánlatot kérni alapvetően egyszerű dolog, viszont jól árajánlatot kérni és ezeket összehasonlítani már nem olyan egyszerű. A következőkben abban nyújtunk segítséget, hogy milyen szempontokat vegyen figyelembe ajánlatkéréskor és az értékeléskor egyaránt.
1. Szakértelem
Árajánlatkérés előtt már sokat megtudhat a cég szakértelméről. Árulkodható lehet a weboldalon feltüntetett információk mennyisége, illetve annak minősége is. Egy rendezett weboldal, igényesen és részletesen feltüntetett információk a cég munkastílusát is tükrözik. Ugyanakkor ne féljen kérdezni! Egy jó szakember a laikusnak is tud válaszolni a nem szakszerűen feltett kérdésekre is. Ráadásul minél többet kérdez, annál tisztábban látja, hogy a kiszemelt cég milyen minőségű szolgáltatást nyújt. Ezzel együttesen a Google jó barát, ha egy-egy kérdésben elbizonytalanodik, rá is kereshet a szükséges információkra az Interneten, így elkerülheti a kontármunkát.
2. Emblémázási eljárások
Nem mindegy hogyan és nem mindegy milyen méretben kerül fel az embléma például egy céges pólóra! Legyen az flex fólia vagy transzfer fólianyomás, esetleg gépi hímzés, a különböző technikák egyrészt meghatározzák a lehetőségeket, másrészt az árat is. Ráadásul az árakat az összetettség is befolyásolja. Egy egyszínű embléma gépi hímzése vagy egy színes grafika póló nyomása nem azonos árban. Azonban az olcsóbb lehetőség nem mindig jelenti a rosszabb minőséget. Mi, a Pólókirályságnál mindig törekszünk arra, hogy a legköltséghatékonyabb megoldást válasszuk ügyfeleinknek. Emblémázási eljárásokról egy későbbi bejegyzésünkben tud tájékozódni.
3. Minőség és mennyiség
Alapvetően a mennyiségi kedvezmény gyakori a pólónyomással foglalkozó vállalatok esetén, ugyanakkor az alapárak már jelentősen eltérhetnek a céges pólók, ingek, törölközők esetén is, ha azt a feliratozást végző vállalat szerzi be önnek. Ne legyen rest utánakérdezni, milyen pólót vagy épp inget használnak alapanyagként! A logózott termékek célja, hogy kollégái, ügyfelei és partnerei használják. Gagyi, rossz minőségű termékeket pedig vagy egyáltalán nem, vagy nem szívesen fognak használni példának okáért kollégák sem. Arról nem is beszélve, hogy minden termék, amin vállalata logója szerepel, a ön cégét is minősíti. Annak minősége, az önről alkotott képet is befolyásolja.
4. Részletesség
Egy jó ajánlatkérés részletes. Írja le minél részletesebben, egyértelműbben elképzeléseit, ha kérdései vannak, azokat is tegye fel! Ha megbízható és összehasonlítható árakat akar kapni, akkor önnek is részletesnek kell lennie. Fontos tudni a logózás kívánt méretét, a szolgáltatónak értenie kell az elvárásokat is, hogy egyértelmű árat tudjon adni megkeresésére. Nem mellesleg a fentebb említett mennyiség sem elhanyagolható szempont. Jól összehasonlítani csak teljeskörű árajánlatokat lehetséges. Cégünk, a Pólókirályság még ajándék látványtervet is mellékel árajánlata mellé, amennyiben logójánák képét is megküldi a részünkre.
5. Referencia
Legjobb esetben a cég feltünteti referencia munkáit honlapján, még jobb, ha mások véleményét is megtalálja a honlapon. Ha a vélemény névvel és cégnévvel szerepel, akkor könnyedén utána járhat, valóban valós véleményt olvas. Nyilvánvalóan referencia feltüntetése nélkül is van esély jó minőségű munkára, ugyanakkor az árajánlatok összehasonlításakor a jó referenciák biztosan plusz pontot érnek.
Referencia munkáink:
https://www.polokiralysag.hu/referenciak
+1) Rugalmasság
Más vállalat nevében nehéz nyilatkozni, de a Pólókirályság biztosan elmondhatja magáról, hogy rugalmasan kezeli ügyfelei kéréseit. Fontos a személyes kapcsolat, az odafigyelés minden ügyfelünkre. Éppen ezért egy árajánlatkérésben is szívesen olvassuk az egyedi igényeket és igyekszünk azokat kielégíteni. Számunkra a minőség mellett a vevőelégedettség a legfontosabb, amihez a rugalmasság elengedhetetlen.
Összefoglalva habár mindenki arra törekszik, hogy jó ár-érték arányban intézzen például egy céges póló beszerzést, azért az áron kívül törekedjen több tényező mérlegelésére is! Az árajánlatok összehasonlításakor vegye figyelembe a cégek szakértelmét, a referencia munkákat, illetve a rugalmasságot is. Egyúttal ne feledje a legfontosabbat: válassza az ön számára legszimpatikusabb vállalatot, hiszen ez az egyik alapja a sikeres munkának!
Képek: Canva