Általános szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) célja, hogy bemutassa Vrabecz Máté által üzemeltett webáruház által kínált szolgáltatások, termékek rendelésére vonatkozó általános szerződési feltételeket.

Amennyiben Felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, abban az esetben nem fogja tudni a Szolgáltató által kínált termékeket, illetve szolgáltatásokat igénybe venni.  

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra és nem minősül írásba foglalt szerződésnek. Jelen ÁSZF Magatartási Kódexre nem utal.

A Webáruház címe: www.polokiralysag.hu

 

  1. A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban: „Szolgáltató”) adatai:

Név: Vrabecz Máté E.V.

Székhely címe: 2730 Albertirsa, Köztársaság utca 13.

Adószám: 8470393197

E-mail cím: polokiralysag@gmail.com

Telefonszám: 06209424199

 

  1. Az általános szerződési feltételek elfogadása

A Szolgáltató szolgáltatásainak igénybevételéhez a Felhasználó köteles elfogadni jelen ÁSZF-et, melyet az online regisztrációs során, a megadott rubrika bepipálásával tud megtenni. Kérjük, hogy csak abban az esetben fogadja el az ÁSZF-et és vegye igénybe a Szolgáltató szolgáltatását amennyiben jelen ÁSZF minden pontjával egyetért.

 

  • ÁSZF hatálya

 

Jelen ÁSZF 2019.06.01. napjától hatályos és visszavonásig érvényes. Amennyiben a Szolgáltató Általános szerződési feltételeit módosítja, úgy arról a módosítás hatálybalépése előtt, honlapján közzétett hirdetmény útján tájékoztatja Ügyfeleit.

 

  1. Rendelhető termékek, szolgáltatások köre

 

A webshopban található termékek kizárólag online vásárolhatók meg, személyes megtekintésre és vásárlásra nincs lehetőség.

A rendelhető termékek kínálatának, illetve a feltüntetett szolgáltatások köre megtalálható a webshopban. A rendelhető termékekről és szolgáltatásokról a Szolgáltató tájékoztatást nyújt és a termékekről fotót jelenít meg. Az egyes termékek adatlapján megjelenített képek, illusztráció esetén eltérhetnek a valóságtól.  Illusztráció esetén, az illusztráció tényét a Szolgáltató minden esetben a termék mellett, látható módon megjeleníti.

 

Szolgáltató az alábbi szolgáltatási köröket nyújtja:

Emblémázás

Transzfernyomás

Szitanyomás

Hímzés

 

  1. A rendelés menete

 

  1. Regisztráció

A Szolgáltató által kínált szolgáltatás kizárólag regisztráció után vehető igénybe. Regisztrációjáról egy visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk Önt.

Amennyiben 6 hónapig nem veszi igénybe a Szolgáltató honlapját és nem ad le rendelést, úgy regisztrációját a honlapot üzemeltető rendszer automatikusan törli. 

 

  1. Adott termék kiválasztása, kosárba helyezése

A Regisztrációt követően, bejelentkezés után tudja a Szolgáltató által kínált termékek közül a megrendelni kívánt terméket kiválasztani, majd a kosárba betenni. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa a kosárba tett termék mennyiségét és a már kosárba helyezett terméket kicserélje más termékre, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot.

 

  1. A megrendelés elküldése

Miután rendelését összeállította és véglegesítette a megrendelését a „Megrendelés elküldése” gombbal tudja elküldeni.

  1. A megrendelés visszaigazolása

Az Ön által leadott rendelésre a megrendelés elküldése után visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk. Amennyiben a visszaigazoló e-mail 2 órán belül nem érkezik meg az Ön által megadott e-mail címre, úgy kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot.

  1. A rendelés feldolgozása és teljesítése

A rendelések feldolgozásának várható időpontja 3-5 munkanap. A rendelés feldolgozásáról, annak státuszáról, illetve a szállítás pontos időpontjáról e-mail útján tájékoztatjuk.

  • Szállítás

A Szolgáltató az Ügyfél kérelmére az Ön által megadott címre vagy csomagmegőrző pontra teljesíti a szállítást, melynek teljesítéséhez a Foxpost Zrt. (székhely: 3200 Gyöngyös, Batsányi János utca 9.; cégjegyzékszáma: Cg.10-10-020309; adószáma: 25034644-2-10; a továbbiakban: „Foxpost”) csomagszállító szolgáltatását veszi igénybe.

Az Ügyfél által megrendelt termékeket a Szolgáltató a rendelésről küldött visszaigazoló e-mailt követő 15 napon belül teljesíti, melynek pontos időpontjáról e-mailben tájékoztatja az Ügyfelet.

Hímzéssel, illetve egyedi rendelés alapján készített termékeink esetében a szállítási idő eltérhet, melyről minden esetben tájékoztatja a Szolgáltató az Ügyfelet.

A szállítás díja: Házhozszállítás: 1790 ft, csomagautomatába küldés: 990 ft, mely az Ügyfelet terheli.

VIIII. Fizetési módok

Utánvét és bankkártyás fizetés

Amennyiben fizetési módként utánvételi szolgáltatást jelölt meg, úgy Ön a csomagterminálnál bankkártya használatával, címhelyen történő kézbesítés esetén a kézbesítést végző személynél készpénz vagy bankkártya használat útján tud fizetni.

A banki átutalás

Amennyiben Ön a pénztárnál a fizetés opció alatt a banki utalást választja, úgy e-mailben értesítjük az utaláshoz szükséges adatokról. Amennyiben a szolgáltatás ellenértékének beérkezett hozzánk, úgy arról Önt visszaigazoló e-mail útján tájékoztatjuk és a rendelést a kiválasztott szállítási móddal szállítjuk ki.

 

  1. Árak

Az árlistában szereplő árak Bruttó árak, tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót.

Az aktuális szállítási költségeket és az árakat megtalálja oldalunkon a www.polokiralysag.hu/szallitasi-modok címen.

  1. Szavatosság

Amennyiben a megrendelt termékkel kapcsolatban szavatosságot érintő hiányosság áll fenn, az ügyfél a törvényben meghatározott keretek között kérheti a hiány pótlását, az ár csökkentését vagy a megrendeléstől elállhat és kérheti az általa megfizetett termék visszafizetését.

  1. Rendelés lemondásának feltételei, elállási jog

 A rendelések lemondására emailen vagy telefonon keresztül kerülhet sor, a rendelés leadásától számított 24 órán belül, abban az esetben, amennyiben a rendelés gyártása nem kezdődött meg. 

A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlása esetén, amennyiben a fizetés megtörtént, úgy a Szolgáltató 14 napon belül visszautalja a termék árát.  

XII. Korlátozott felelősség

 Az interneten történő kommunikáció és adatforgalom hibamentes működését és állandó elérhetőségét a technika mai állása szerint nem lehet szavatolni, ezért az eladó nem garantálja az online-kínálatának állandó, megszakítás nélküli működését, elérhetőségét.

XIII. Szerzői jogok védelme, felelősség meghatározása

Amennyiben az ügyfél egy egyedi ajánlat keretében saját grafika alapján kéri a szolgáltatást, köteles szavatolni az általa rendelkezésre bocsátott szellemi termékek jogtisztaságát. Szerzői jog vagy személyiségi jog sérülése esetén a felelősség az ügyfelet terheli. Az ebből fakadó károkért a Szolgáltatót semmilyen kötelezettség nem terheli.

XIV. Panaszkezelés

A Szolgáltató legfőbb célja, hogy a szolgáltatását az Ügyfél legteljesebb megelégedettsége mellet nyújtsa. Sajnos igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy nem megfelelő az általunk nyújtott szolgáltatás, amennyiben Önnek panasza merülne fel, úgy kérjük, hogy arról az alábbi elérhetőségek valamelyikén tájékoztassa a Szolgáltatót.

Elektronikus úton: polokiralysag@gmail.com

Postai úton: 2730 Albertirsa, Köztársaság utca 13.

 

Az Ügyfél által benyújtott panaszt a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amelyről az Ügyfelet tájékoztatja. Amennyiben az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. 

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

  1. Egyéb rendelkezések

 A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos Polgári törvénykönyv rendelkezései, a fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.